رفتن به مطلب
  • متخصصان فعال

    1. دکتر فریبا الماسی

      372 امتیاز

      6265 ارسال

      دکتر فریبا الماسی

    2. دکتر مرجان قاجار

      269 امتیاز

      5865 ارسال

      دکتر مرجان قاجار

    3. دکتر نوشین نظری

      403 امتیاز

      5451 ارسال

      دکتر نوشین نظری

    4. دکتر علی اصغر حلیمی

      244 امتیاز

      2363 ارسال

      دکتر علی اصغر حلیمی

    5. دکتر کتایون برجیس

      2 امتیاز

      2078 ارسال

      دکتر کتایون برجیس

  • سوالات تا این لحظه

    29,630

    پاسخ ها: 137,987

  • 0

قرص اورژانسی زیاد، باید چیکار کنم؟

با سلام

من با نامزدم رابطه محافظت نشده داشتم

شک دارم از مایع منی داخل واژنم ریختهرشده

بلافاصله یک قرص تنسی ۱ و نیم خوردم

در روز ۱۲ سیکلم بودم

۴۸ ساعت دیگه هم یکی دیگه از قرص ها خوردم

الان ۴ روز میگذره

ولی تو جایی خوندم نباید در هر سیکل بیش از یکبار از این قرص ها مصرف کرد. این معنیش اینکه که اگه بیش از یکبار استفاده بشه اثر نمی کنند؟

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

5 جواب به این سوال تا کنون داده شده است

پاسخ پیشنهاد شده

  • 0

دوست عزیز اگر مایع منی به میزان خیس شدن کامل به ناحیه ژنیتال نرسد مشکلی ندارد و حاملگی رخ نمیدهد. شما کاملا مرتکب خطا شده اید. بدن ما دوره های هورمونی مشخصی دارد که از طریق مغزی به تخمدان القا میشود. نحوه مصرف شما کاملا خطا و به هیچ وجه مانع از بارداری نیست فقط به صورت اضافه هورمون بیرونی وارد بدن خود نموده اید که باعث بهم ریختن سیستم کل هورمونی میشود. بهتر است برای تنظیم دوباره سیستم بدن تحت نظر متخصص زنان باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0

@مرضیه کاظمی سلام

شما دیگه نبایدبعداز48ساعت قرص دیگری می خوردی چون قرص تنسی 1/5خورده بودی وبا این کار هورمون اضافی به بدن خودواردکردیدکه می تونه اثرات پیشگیرانه قرص قبل را حنثی یا خیلی کم کنه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0
ABBAS SAEEDNEJAD 29 دقیقه قبل گفته :

@مرضیه کاظمی سلام

شما دیگه نبایدبعداز48ساعت قرص دیگری می خوردی چون قرص تنسی 1/5خورده بودی وبا این کار هورمون اضافی به بدن خودواردکردیدکه می تونه اثرات پیشگیرانه قرص قبل را حنثی یا خیلی کم کنه.

ببخشید شما مطمین هستید؟ حالا باید چکار کنم؟ نگرا شدم! لطفا راهنمایی کنید. ممنون

ABBAS SAEEDNEJAD 28 دقیقه قبل گفته :

@مرضیه کاظمی سلام

شما دیگه نبایدبعداز48ساعت قرص دیگری می خوردی چون قرص تنسی 1/5خورده بودی وبا این کار هورمون اضافی به بدن خودواردکردیدکه می تونه اثرات پیشگیرانه قرص قبل را حنثی یا خیلی کم کنه.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0

@مرضیه کاظمی سلام

بله الان هم نمیشه کاری کردوبایدصبرکنی اگرپریودشدی بدون پریودشدن شما برای قرص ها نبوده بلکه اگرقرص هم نمی خوردی پریودمیشدی واگر هم پریودشما یک تا 10روز از زمان خودش به تاخیر افتاد بایدازمایش بتا بدهی یا از تست بی بی چک استفاده کنی تا از وضعیت بارداری یا عدم ان با خبر شوی البته قرص های اورژانسی می تونه پریودرا ازیک تا 3هفته به تاخیر بیندازه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
پاسخ به این سوال ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


اعضا تا این لحظه: 26,441
سوالات تا این لحظه 29,630
جواب ها تا این لحظه 137,987

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    372 امتیاز

    6265 ارسال

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    269 امتیاز

    5865 ارسال

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    403 امتیاز

    5451 ارسال

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    244 امتیاز

    2363 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    2 امتیاز

    2078 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

×