رفتن به مطلب
  • متخصصان فعال

    1. دکتر فریبا الماسی

      365 امتیاز

      5923 ارسال

      دکتر فریبا الماسی

    2. دکتر مرجان قاجار

      263 امتیاز

      5511 ارسال

      دکتر مرجان قاجار

    3. دکتر نوشین نظری

      393 امتیاز

      5065 ارسال

      دکتر نوشین نظری

    4. دکتر علی اصغر حلیمی

      244 امتیاز

      2294 ارسال

      دکتر علی اصغر حلیمی

    5. دکتر کتایون برجیس

      1 امتیاز

      1992 ارسال

      دکتر کتایون برجیس

  • سوالات تا این لحظه

    28,220

    پاسخ ها: 131,021

  • 0

علت ایجاد لکه بینی، آی یو دی است یا قرص جلوگیری؟

سلام من ۷ ماه میشه دستگاه گذاشتم وبعد یه هفته رفتم چک کردم گفت دستگاه جاش خوبه بعد ۶ ماه رفتم سنو گرافی گفتن دستگاه جاش خوبه اما کیست داری سی ویک میلی متره وقرص جلو گیره بهم دادن وقرص ر و مصرف میکنم الان ۱۰ تا از قرص رو خوردم که به لکه بینی افتادم آیا از دستگاه هست یا از قرصی که میخورم میشه زودتر راهنمایی کنید ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

4 جواب به این سوال تا کنون داده شده است

پاسخ پیشنهاد شده

  • 0

دوست عزیز در سه ماه اول مصرف قرص پیشگیری از بارداری ممکن است فرد دچار لکه بینی و یا خونریزی نامرتب شود که معمولا بعد از مصرف سومین بسته مشکل برطرف می شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0

سلام لکه بینی یکی از عوارض قرص ال دی هست که به کسی نسازه باعث لکه بینی میشه میتونید از قرص جلوگیری خارجی استفاده کنی گرونه اما عوارض نداره

البته چون شما ای یو دی گزاشتی نمیشه گفت صد در صد از قرصِ بهتره به دکترت بگی که اگه گفت از ای یو دی نیست قرص خارجی جلوگیری برات بنویسه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0
Mobina.mobi 9 دقیقه قبل گفته :

سلام لکه بینی یکی از عوارض قرص ال دی هست که به کسی نسازه باعث لکه بینی میشه میتونید از قرص جلوگیری خارجی استفاده کنی گرونه اما عوارض نداره

البته چون شما ای یو دی گزاشتی نمیشه گفت صد در صد از قرصِ بهتره به دکترت بگی که اگه گفت از ای یو دی نیست قرص خارجی جلوگیری برات بنویسه

قرص دزوسپتیو بهم تجویز کردن قبلا که دستگاه نزاشتم از این قرص استفاده میکردم فقط حالت تهوع داشتم ولی الان که ۱۰ دونه خوردم پریود شدم وزیر دلم درد میکنه من تهرانم دکترم مشهده دسترسی بهش ندارم الان چیکا کنم قرص رو نخورم ببینم حالم بهتره میشه یانه میترسم از دستگاه باشه چندر روز دیگه دکتر نرم بالا بره چیکا کنم الان بنظرتون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0
فاطیمامکعبی 1 ساعت قبل گفته :

قرص دزوسپتیو بهم تجویز کردن قبلا که دستگاه نزاشتم از این قرص استفاده میکردم فقط حالت تهوع داشتم ولی الان که ۱۰ دونه خوردم پریود شدم وزیر دلم درد میکنه من تهرانم دکترم مشهده دسترسی بهش ندارم الان چیکا کنم قرص رو نخورم ببینم حالم بهتره میشه یانه میترسم از دستگاه باشه چندر روز دیگه دکتر نرم بالا بره چیکا کنم الان بنظرتون

حتما هرجوری شده دکتر برو تو همون تهران یه دکتر برو که بتونی راحت دسترسی داشته باشی بهش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
پاسخ به این سوال ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


اعضا تا این لحظه: 25,473
سوالات تا این لحظه 28,220
جواب ها تا این لحظه 131,021

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    365 امتیاز

    5923 ارسال

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    263 امتیاز

    5511 ارسال

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    393 امتیاز

    5065 ارسال

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    244 امتیاز

    2294 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    1 امتیاز

    1992 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

×