رفتن به مطلب
  • متخصصان فعال

    1. دکتر فریبا الماسی

      365 امتیاز

      5897 ارسال

      دکتر فریبا الماسی

    2. دکتر مرجان قاجار

      263 امتیاز

      5492 ارسال

      دکتر مرجان قاجار

    3. دکتر نوشین نظری

      391 امتیاز

      5023 ارسال

      دکتر نوشین نظری

    4. دکتر علی اصغر حلیمی

      244 امتیاز

      2288 ارسال

      دکتر علی اصغر حلیمی

    5. دکتر کتایون برجیس

      1 امتیاز

      1985 ارسال

      دکتر کتایون برجیس

  • سوالات تا این لحظه

    28,116

    پاسخ ها: 130,460

  • 0

اسهال بعد از واکسن، مترونیدازول هم بهش دادم

باسلام

دوروزه که واکسن هجده ماهگی فرزندم زده شده ،ازشب گذشته دچاراسهال شدید ،تهوع وبادمعده بدبوشده ،چه باید کرد؟؟

احتمال اینکه شربت میترونیدازول استفاده کرده عامل این مشکل باشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

3 جواب به این سوال تا کنون داده شده است

پاسخ پیشنهاد شده

  • 0

@Alikasra ممکنه. چون مترو انتی بیوتیک هست و اسهال میاره. قطره پروبیوتیک با فاصله از انتی بیوتیک بدید بهش.و رژیم غذایی برت(توی نت سرچ کن)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
پاسخ به این سوال ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


اعضا تا این لحظه: 25,400
سوالات تا این لحظه 28,116
جواب ها تا این لحظه 130,461

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    365 امتیاز

    5897 ارسال

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    263 امتیاز

    5492 ارسال

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    391 امتیاز

    5023 ارسال

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    244 امتیاز

    2288 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    1 امتیاز

    1985 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

×