رفتن به مطلب
  • متخصصان فعال

    1. دکتر فریبا الماسی

      362 امتیاز

      5726 ارسال

      دکتر فریبا الماسی

    2. دکتر مرجان قاجار

      261 امتیاز

      5362 ارسال

      دکتر مرجان قاجار

    3. دکتر نوشین نظری

      387 امتیاز

      4865 ارسال

      دکتر نوشین نظری

    4. دکتر علی اصغر حلیمی

      243 امتیاز

      2252 ارسال

      دکتر علی اصغر حلیمی

    5. دکتر کتایون برجیس

      2 امتیاز

      1954 ارسال

      دکتر کتایون برجیس

  • سوالات تا این لحظه

    27,460

    پاسخ ها: 126,820

  • 0

مصرف قرص لوونورژسترول، پریودم عقب افتاده

سلام.وقت بخیر.خسته نباشین.
من ۲۴ اردیبهشت رابطه بدون دخول داشتم اما مایع منی با واژنم برخورد داشته
۲۴ ساعت بعدش یه قرص لونژسترول خوردم (فک‌کنم ۱.۵ بود،چون یه دونه ای بود بستش)
بعد دل درد و سرگیجه اینا هم داشتم یکم
ولی یه هفتس که کمی کمر درد دارم و سینه هامم خیلی درد میکنه
یچیزی مثل درد قبل پریودی 
توی پاهامم ضعف عجیبی دارم مثل روزای اول پریود

الان ۳ روز از زمان پریودیم گذشته ولی هنوز پریود نشدم.
این سوالو از ی پزشک دیگه پرسیدم که ب این صورت جواب دادن:
(سوال 42904:
پاسخ از 👈فرهمندراد کارشناس ارشد مامایى:
سلام علت این حالتهات قرصی هست که خوردیو باید منتظر باشی تا مریود بشی.
معمولا وقتی نزدیکای عادت ماهیانه قرص خورده میشه، باعث تاخیر 5 تا 10 روزه در شروع عادت میشه . 
5 تا 10 روز صبر کنید تا شروع بشه)
ولی من نزدیک پریودم نبود
ماه قبل ۸ اردیبهشت پریود شده بودم و ۲۴ ام اردیبهشت رابطه داشتم(روز ۱۶ ام😔)

ایا بازم‌این تاخیر طبیعی هست و نیازی ب ازمایش ندارم؟؟؟😭😭😭😭

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

6 جواب به این سوال تا کنون داده شده است

پاسخ پیشنهاد شده

  • 0

دوست عزیز احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0

@دکتر مرجان قاجار سلام من ۸ خرداد از بیبی چک تستفاده کردم منفی بود .بعد ۹ خرداد پریود شدم ب مدت ۳_۴ روز.با اینکه  همیشه ۷ روزه بود

الان ۲_۳ روز حالت تهوع دارم

خواستم ببینم با وجود خوردن قرص و پریود شدن بازم امکان بارداری هست؟

امکان استفاده از بیبی چک رو هم فعلا ندارم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0
دکتر مرجان قاجار در 10 خرداد 1399 در 19:20 گفته :

دوست عزیز احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
پاسخ به این سوال ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


اعضا تا این لحظه: 24,994
سوالات تا این لحظه 27,460
جواب ها تا این لحظه 126,828

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    362 امتیاز

    5726 ارسال

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    261 امتیاز

    5362 ارسال

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    387 امتیاز

    4865 ارسال

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    243 امتیاز

    2252 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    2 امتیاز

    1954 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

×