رفتن به مطلب
  • متخصصان فعال

    1. دکتر فریبا الماسی

      365 امتیاز

      5907 ارسال

      دکتر فریبا الماسی

    2. دکتر مرجان قاجار

      263 امتیاز

      5499 ارسال

      دکتر مرجان قاجار

    3. دکتر نوشین نظری

      391 امتیاز

      5033 ارسال

      دکتر نوشین نظری

    4. دکتر علی اصغر حلیمی

      244 امتیاز

      2288 ارسال

      دکتر علی اصغر حلیمی

    5. دکتر کتایون برجیس

      1 امتیاز

      1986 ارسال

      دکتر کتایون برجیس

  • سوالات تا این لحظه

    28,116

    پاسخ ها: 130,491

  • 0

تماس اسپرم با واژن، قرص لونژیل خوردم

سلام با نامزدم رابطه داشتم ولی برای جلو گیری از بارداری ار مقعد رابطه بر قرار کردیم و مقداری از منی روی واژن من ریخته شد بنده باکره هستم با این حال ۲ ساعت بده رابطه ۲ تا قرص لونژیل ۰/۷۵ خوردم و بعد از ۱۰ ساعت حالت تهوع داشتم میخواستم بدونم بازم هست باز قرص بخورم ایا احتمال بار داری هست؟ ممنون میشم جواب بدید زود تر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

14 جواب به این سوال تا کنون داده شده است

پاسخ پیشنهاد شده

  • 0
Ali nezhad 3 ساعت قبل گفته :

@Mobina.mobi چشم ورزشم شروع کردم شربت زعفران هم هر روز یه لیوان میخورم تاثیر داره دیگه؟

ببین گلم اصلا نیازی به این کارا نیست چون احتمال بارداری واست وجود نداره الکی نه استرس داشته باش نه نگران باش 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0
دکتر مرجان قاجار در 29 اردیبهشت 1399 در 15:07 گفته :

دوست عزیز احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

سلام.وقت بخیر.خسته نباشین.
من ۲۴ اردیبهشت رابطه بدون دخول داشتم اما مایع منی با واژنم برخورد داشته
۲۴ ساعت بعدش یه قرص لونژسترول خوردم (فک‌کنم ۱.۵ بود،چون یه دونه ای بود بستش)
بعد دل درد و سرگیجه اینا هم داشتم یکم
ولی یه هفتس که کمی کمر درد دارم و سینه هامم خیلی درد میکنه
یچیزی مثل درد قبل پریودی 
توی پاهامم ضعف عجیبی دارم مثل روزای اول پریود

الان ۳ روز از زمان پریودیم گذشته ولی هنوز پریود نشدم.
این سوالو از ی پزشک دیگه پرسیدم که ب این صورت جواب دادن:
(سوال 42904:
پاسخ از 👈فرهمندراد کارشناس ارشد مامایى:
سلام علت این حالتهات قرصی هست که خوردیو باید منتظر باشی تا مریود بشی.
معمولا وقتی نزدیکای عادت ماهیانه قرص خورده میشه، باعث تاخیر 5 تا 10 روزه در شروع عادت میشه . 
5 تا 10 روز صبر کنید تا شروع بشه)
ولی من نزدیک پریودم نبود
ماه قبل ۸ اردیبهشت پریود شده بودم و ۲۴ ام اردیبهشت رابطه داشتم(روز ۱۶ ام😔)

ایا بازم‌این تاخیر طبیعی هست و نیازی ب ازمایش ندارم؟؟؟😭😭😭😭
چون چندتا داروخونه پرسیدم داروخونه ها میگن ۳_۴ روز بعد خوردن قرص باید پریود بشم😔
اگه چیزی باشه با قرص سایتوک اکی میشه؟اصلا بدون  نسخه میدن؟

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0
Ali nezhad 13 ساعت قبل گفته :

@Mobina.mobi سلام بعد خوردن قرص یک هفته بعد خون ریزی‌کردم این به این معنی که دیگه احتمال بارداری نیست؟

سلام بله احتمال بارداری نیست و خونریزی هم به خاطر قرص اورژانسی هست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
پاسخ به این سوال ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


اعضا تا این لحظه: 25,400
سوالات تا این لحظه 28,116
جواب ها تا این لحظه 130,491

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    365 امتیاز

    5907 ارسال

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    263 امتیاز

    5499 ارسال

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    391 امتیاز

    5033 ارسال

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    244 امتیاز

    2288 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    1 امتیاز

    1986 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

×