رفتن به مطلب
  • متخصصان فعال

    1. دکتر فریبا الماسی

      329 امتیاز

      4802 ارسال

      دکتر فریبا الماسی

    2. دکتر مرجان قاجار

      238 امتیاز

      4490 ارسال

      دکتر مرجان قاجار

    3. دکتر نوشین نظری

      346 امتیاز

      3821 ارسال

      دکتر نوشین نظری

    4. دکتر علی اصغر حلیمی

      241 امتیاز

      1970 ارسال

      دکتر علی اصغر حلیمی

    5. دکتر کتایون برجیس

      2 امتیاز

      1741 ارسال

      دکتر کتایون برجیس

  • سوالات تا این لحظه

    23,415

    پاسخ ها: 109,027

  • 0

عوارض مصرف زیاد قرص اورژانسی چیست؟

باسلام 31 سالمه باکره هستم تخمدان پلی کیستیک دارم از کودکی سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون میخورم حدود 15 سال الان هم 4 ساله مداوم میخورم تنبلی تخمدان شدید هم داشتم که 4سال پیش گفتن خوب شده و دیگه آزمایش ندادم.
پریروز با نامزدم رابطه داشتم البته 21 عدد سیپروترون از دو روز قبلش تمام شده بود و منظر پریود بودم دو ساعت بعد رابطه دو عدد قرص اورژانسی خوردم.
پس فرداش باز هم رابطه داشتیم من دوساعت بعد رابطه 4 عدد ال دی خوردم متاسفانه 12 ساعت بعد یادم رفت دوز ال دی رو بخورم 14 ساعت بعد دوز اول دوباره 4 عدد ال دی خوردم.
امروز هم متاسفانه رابطه داشتیم که یک ساعت بعد 4 عدد ال دی خوردم هنوز نوبت دوز دوم نشده بار دوم ال دی مصرف میکنم تو این هفته تاثیر داره یا اچ دی بخورم؟ میخوام بدونم با این شرح، امکان بارداری وجود دارد؟
اگر وجود ندارد من این هفته باید پریود بشم با این داروهایی که خوردم پریود میشم؟ الان یک هفته کامپاند تمام شده و پریود نشدم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

9 جواب به این سوال تا کنون داده شده است

پاسخ پیشنهاد شده

  • 0

@مریم31 اولن شما گفتی نامزدی ینی باکره ای دومن قرص اورژانسی باعث میشه سه دوره پریودت نامنظم شه بعد سومن نهوع مصرف قرص ال دی اشتباهه بعد اینم بگم ک خود درست مصرف نکردن ال دی باعث میشه باردار شد پس باید صبر کنی ک پریودشی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0

ممنون از جوابتون .ال دی رو یک بار بصورت اورژانسی مصرف کردم.الان برای باردوم میشه تو یه سیکل مصرف کرد یا باید اچ دی مصرف کنم؟

بعد من بخاطر تخمدان هام دکتر بهم گفته بود به سختی باردار میشم.

ولی خیلی وسواس دارم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
  • 0

دوست عزیز کاملا مرتکب خطا شده اید. بدن ما دوره های هورمونی مشخصی دارد که از طریق مغزی به تخمدان القا میشود. نحوه مصرف شما کاملا خطا و به هیچ وجه مانع از بارداری نیست فقط به صورت اضافه هورمون بیرونی وارد بدن خود نموده اید که باعث بهم ریختن سیستم کل هورمونی میشود. در این موارد حتی اگر بارداری رخ ندهد ربطی به دارو ندارد و اگر دارو هم نمیخوردید باردار نمیشدید. بهتر است برای تنظیم دوباره سیستم بدن تحت نظر متخصص زنان باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
پاسخ به این سوال ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  •  

    show_adv.gif

اعضا تا این لحظه: 21,991
سوالات تا این لحظه 23,415
جواب ها تا این لحظه 109,028

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    329 امتیاز

    4802 ارسال

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    238 امتیاز

    4490 ارسال

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    346 امتیاز

    3821 ارسال

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    241 امتیاز

    1970 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    2 امتیاز

    1741 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

×