رفتن به مطلب
  • سوالات تا این لحظه

    20,487

    پاسخ ها: 98,181

جستجو در تالار

در حال نمایش نتایج برای برچسب های 'علت لکه بینی مکرر'.

در حال حاضر فهرست (index) جستجو در حال پردازش است. نتایج کنونی ممکن است کامل نباشد


تنظیمات بیشتر جستجو

  • جستجو بر اساس برچسب

    برچسب ها را با , از یکدیگر جدا نمایید.
  • جستجو بر اساس نویسنده

نوع محتوا


قصد بارداری، ناباروری، بارداری، زایمان، نوزاد، کودک

  • دسته های مشاوره نی نی سوال
    • قصد بارداری
    • ناباروری
    • بارداری
    • زایمان
    • نوزاد
    • کودک

جستجو در ...

جستجو به صورت ...


تاریخ ایجاد

  • شروع

    پایان


آخرین به روز رسانی

  • شروع

    پایان


فیلتر بر اساس تعداد ...

تاریخ عضویت

  • شروع

    پایان


گروه


درباره ما

3 نتیجه پیدا شد

  1. سلام وخسته نباشید...من ۱۰ماهه ک زایمان طبیعی کردم...خونریزی ولکه بینی بعد زایمانم ۴۸روز طول کشید ک باقرص دوفاستون و استروژن دوروزه قطع شد...... توی این چندماه قاعدگی هام اول نامنظم بود ولی ۴ماه اخیر منظم شده بود...این ماه ولی یک هفته زودتر عادت شدم و طول مدت عادتم هم بیشترش به صورت لکه بینی بود...الان ۲۲روز میگذره و این لکه بینی همچنان ادامه داره..تواین مدت بعضی اوقات کم و بعضی اوقات خیلی زیاد میشد...هفته گذشته با دکترمراجعه کردم سونو نوشتند و گفتند سالمه و برام قرص دزوسپتیو تجویز کردند.الان ۴روزه دارم این قرص رو میخورم ولی همچنان لکه بینی ها ادامه داره درصورتی ک دکتر گفتن تا ۲.۳روز آینده خوب میشی...خیلی خیلی کلافه شدم...لطفا کمکم کنید.باید چکار کنم؟؟؟ میتونم خودم قرص دزوسپتیو رو قطع کنم و دوباره قرص دوفاستون و استروژن (استرومارین) رو شروع کنم؟؟؟
  2. سلام من به نزدیک یکساله لکه بینی و گاهی اوقات خونریزی دارم و همه کار انجام دادم فریز و هیستروسکوپی شدم که چیزی یافت نشده باقرص ضد بارداری و پروژسترون که در حین مصرف قرص لک میدیدم هم خوب نشدم...این ماه حین مصرف پروژسترون خونریزی داشتم که وقتی قرصو قطع کردم خونریزیکم شد که رفتم پیش دکتر بهم امپول دیفریلین ۲ ماه دادن چون من نمیدونستم خونریزی قاعدگی هست یا دیشب در حالی که خونریزی کم شده بود امپول و زدم و امروز درد کمر شدید دارم و دل درد میخواستم ببینم تازه پروژسترون قطع کردم موقع بدی زدم؟بعد اینکه این امپول باعث ناباروری میشه؟
  3. سلام..من سه ماه پیش هیستروسکوپی شدم به خاطر لکه بینی که دارم بعد از هیسترو که اصلانم خوب نشدم بعد از عمل دکتر قرص پروژسترون داده از روز ۱۲ سیکل تا ۱۰روز،روزی دوتا،ماه اول با خوردن قرص لکه بینی قطع شد از ماه دوم از روز ۱۲ سیکل که قرص خوردم لکه بینی دارم تا الانم که سه تا قرص مونده تموم بشه زیاد تر شده خونریزیم..واقعا نمیدونم دیگه چیکار کنم
اعضا تا این لحظه: 20,040
سوالات تا این لحظه 20,487
جواب ها تا این لحظه 98,181

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    307 امتیاز

    4270 ارسال

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    226 امتیاز

    3911 ارسال

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    319 امتیاز

    2971 ارسال

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    222 امتیاز

    1803 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    -2 امتیاز

    1538 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

×