رفتن به مطلب

بهاران123

تعداد ارسال ها: 2

عضویت:

دنبال کنندگان

اعتبار در سایت

0

درجه کاربری

  1. سلام.برای تنظیم پریود به دکتر مراجعه کردم و قرص دوفاستون تجویزکردن که به مدت چهارماه، از شب 12باید ده شب بخورم.ماه پیش پس از یک هفته از اتمام قرص پریود شدم.اما این ماه ک ماه دوم از شروع دوفاستون بود،دقیقا وقت پریود و یک هفته بعد از اتمام قرص لکه های سیاه رنگ و قهوه ای رنگ همراه با کمردرد و حساس شدن سینه ها دارم.این لکه بینی چهارروزه که ادامه داره کاهی بیشتر وگاهی کمتره.امروز لکه های سیاه همراه جرم بود.دوره های پریودم 10روزس و دراقدام برای بارداری هستم ایا این امر طبیعیه؟
اعضا تا این لحظه: 21,355
سوالات تا این لحظه 22,528
جواب ها تا این لحظه 105,912

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    323 امتیاز

    4616 ارسال

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    236 امتیاز

    4279 ارسال

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    336 امتیاز

    3527 ارسال

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    239 امتیاز

    1904 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    0 امتیاز

    1678 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

×