رفتن به مطلب


زري محمدي

تعداد ارسال ها: 1

عضویت:

دنبال کنندگان

اعتبار در سایت

0

درجه کاربری

  1. زري محمدي

    عرض ادب و احترام من ٢٨ تيرماه در روز پنجم پريودم، رابطه محافظت نشده داشتم كه به همين خاطر روز بعدش يك عدد قرص لونژيل ١/٥ مصرف كردم. هفت روز بعد از مصرف قرص پريود شدم، يعني از روز چهارم تا نهم مرداد پريود متوسطي داشتم، نه به شدت هميشگي. اين درحالي بود كه تازه يك هفته بود كه از پريود قبليم پاك شده بودم. در روز ١٧ مرداد هم نزديكي داشتم، و دو روز بعد از نزديكي، ١٩ام مرداد پريود شدم (اين بار ،سه چهار روز زودتر از موعد هميشگيم پريود شدم و در اثر قرص هم كه دو هفته قبلش پريود شده بودم). در پريود اخرم، دو روز اول پريودم مثل هميشه شديد بود ولي آخراي روز سوم خيلي كم شد. ميخوام بدونم اين كم بودن پريودم بعد از دو روز اول كه شديد بود، طبيعيه؟ و تاثير قرصي هست كه خوردم؟ و اينكه بعد از نزديكي دوم كه روز ١٧ مرداد بوده، دو روز پريود سنگين مثل دوره هاي قبل داشتم، بارداري ناشي از اون رابطه رو منتفي ميكنه؟ خبلي ممنون ميشم مثل هميشه راهنماييم كنيد و به هر دو سوالم پاسخ بديد. سپاس فراوان از وقتي كه ميگذاريد
اعضا تا این لحظه: 19,678
سوالات تا این لحظه 19,843
جواب ها تا این لحظه 95,935

متخصصان فعال

  1. دکتر فریبا الماسی

    4154 ارسال

    297 امتیاز

    دکتر فریبا الماسی

  2. دکتر مرجان قاجار

    3784 ارسال

    219 امتیاز

    دکتر مرجان قاجار

  3. دکتر نوشین نظری

    2843 ارسال

    310 امتیاز

    دکتر نوشین نظری

  4. دکتر علی اصغر حلیمی

    1780 ارسال

    219 امتیاز

    دکتر علی اصغر حلیمی

  5. دکتر کتایون برجیس

    1487 ارسال

    -4 امتیاز

    دکتر کتایون برجیس

×